BEKKENBUNNSTRENING – BEDRE ORGASMER PÅ 10 MINUTTER

BEKKENBUNNSTRENING – BEDRE ORGASMER PÅ 10 MINUTTER

Å trene bekkenbunnen er den viktigste kvinne kan gjøre for å få større glede av sexen.
Kvinner med godt trent bekkenbunnsmusklatur har bedre kontakt med underlivet, tenner raskere seksuelt,
og har flere, lengre og sterkere orgasmer. De kan også ha oftere serie og multi orgasmer. Kvinner som
trener den for også økt lyst. En sterk bekkenbunn gjør at skjeden blir strammere til glede for ham og henne.

Bekkenbunnen er kroppens beste orgasmegenerator for begge kjønn. Menn derimot må klare seg uten
hjelpemidler, men trente bekkenbunns muskler skal kunne gi ham økt lyst og sterkere orgasmer, og i tillegg
flottere reisning, mer sprut, bedre utholdenhet og bevegelighet.

En sterk bekkenbunn er helt avgjørende om man vil oppnå de kraftigste orgasmene, som multi , serie og
sprutorgasmer. Mange tror at multi og serie orgasmer er det samme, men multi orgasmer er en rekke enkelt stående
orgasme, mens ved serie orgasme avsløres den ene av den neste. Sprut orgasme er det samme som kvinnelig ejakulasjon.
Kvinnekroppen er laget for muligheten til å få flere orgasmer, men de som har godt trente bekkenbunnsmuskler har større sjanse enn de som har slapp musklatur. Det gjelder særlig de som får G punkt orgasmer. Da kommer orgasmene ofte i serier,som erter som triller ut av en sekk.

Når en orgasme er nær føler man gjerne at man må tisse, men i stedet for å holde igjen er tipset å presse utover.
Er man veltrent i bekkenbunnen og har kontroll kan man skyve på riktig måte og oppnå sterkere orgasme.
Noen kvinner trener bevisst bekkenbunnmusklene ved hjelp av knipeøvelser, bruk av vaginakuler som er
effektive, danser, rir, holder på med turn og yoga. Tren ca 10 minutter hver dag, for da kan en oppnå bedre orgasmer.
Yogateknikker skal gi bedre bevegelighet og løse opp spenninger i musklaturen, noe som også er positivt for sexopplevelsen.En trent bekkenbunn kobles også til multi orgasmer hos menn. Det er også viktig at en slapper av i musklene når du holder på med knipeøvelser. For å få orgasme er det nemlig viktig at musklatur som både strammer og tilsvarende slappe av i. Dersom man glemmer å slappe av i musklaturen etter at man har knepet kan man verste fall utvikle kroniske spenningstilstander i stedet. Tipset er å prøve å stoppe en tissestråle viktig og hjelpemidlene gjør det også lettere å trene de riktige musklene og ikke lår eller setemuskler i stedet. Bekkenbunnstrening blir utført korrekt nårmusklene løfter seg opp og inn i bekkenet uten medbevegelse av mage, sete og lårmuskler.

En sterk bekkenbunn:
– Gir økt lyst
– Gjør at hun lettere tenner seksuelt
– Gjør det enklere å oppnå orgasme
– Gir sterkere og lengre orgasmerTB_iframe=1
– Øker muligheten for multi og serieorgasmer
– Gjør skjeden strammere til glede for henne og ham
– Tips tren bekkenbunnen i 10 minutter hver dag

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *